El professor Eduard Llobet, editor en cap de la revista Sensors-MDPI

urv activa p URV: (Ed. digital). 14-05-2018.

editor en cap revista senso p

Llobet serà, a partir del gener 2019, editor en cap de la revista de la qual n'era editor des de fa anys

La revista Sensors-MDPI és un espai de discussió per a l’avançament de la ciència i la tecnologia dels sensors i els biosensors. Aquesta revista va publicar prop de 2.100 articles i va rebre 23.900 cites el 2016, i pertany al primer quartil (Q1) dins la categoria d’Instruments i Instrumentació, segons les darreres dades disponibles del Journal of Citation Reports (Thomson-Reuters).

Eduard Llobet Valero (Barcelona, 1967) és doctor enginyer de telecomunicacions per la Universitat Politècnica de Catalunya (1997) i catedràtic d’universitat a la URV des del 2009, on exerceix la seva docència a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria. Llobet va rebre la distinció ICREA Acadèmia en la seva edició del 2012.

Ha participat en diferents programes de recerca, fet que l’ha portat a realitzar estades d’investigació i de col·laboració amb professors i científics de diferents universitats i països de diferents universitats i països, a la vegada que ha participat en la supervisió de tesis doctorals.

El professor de la URV és el més citat de l’estat dins de l’àmbit d’Instruments i Instrumentació.

La recerca que ara es publica forma part del projecte europeu H2020 “Emergent. ChiplEss MultisEnsor Rfid for GrEen NeTworks. El treball el coordina la Universitat de Pisa i hi participen empreses que fan intercanvis amb la universitat.

Aquest treball l’han realitzat els investigadors de la URV Stefano Milici, doctorand de la Universitat que va fer part de la recerca durant l’estada a l’empresa Cubitlab, i Antoni Lázaro, Ramon Villarino i David Girbau, del grup de recerca NePhoS (Sistemes Nanoelectrònics i Fotònics), que pertany al Departament d’Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica.

Mes anterior Setembre 2018 Proper mes
week 35 1 2