Conferència a càrrec del Dr. Cihan Sahin

Títol: "Classical and Mutual Coupled Switched Reluctance Machines"
Autor: Dr. Cihan Sahin. Assistant Professor. Departmant of Electronic Communication. Bilecik Şeyh Edebali Üniversity. Gülümbe Campus / Bilecik (Turkey)

Dia: Dilluns, 21 de maig de 2018
Hora i Lloc: a les 11:00 h, a la Sala 331 del DEEEA.

Normal 0 21 false false false CA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Modelación y control del convertidor multinivel modular (MMC) para transmisión de corriente continua de alto voltaje (HVDC)

Conferència a càrrec del Dr. Pierrick Clément

Títol: "Solution processable carbon nanotubes for molecular electronics"
Autor: Dr. Pierrick Clément. Departament de Química i Bioquímica de la Queen Mary University of London (Londres, Regne Unit)

Dia: Dimecres, 16 de maig de 2018
Hora i Lloc: a les 16:00 h, a la Sala 331 del DEEEA.

Conferència a càrrec del Dr. Paul Puleston

Títol: "Algunas Aplicaciones del Control por Modo Deslizante en Sistemas Basados en Energías Alternativas"
Autor: Dr. Paul Puleston. Universidad Nacional de La Plata (Argentina)

Dia: Dimecres, 18 d'abril de 2018

Conferència a càrrec del Dr. Frank Güell

Títol: "Nanofils de ZnO: síntesi, espectroscòpia òptica i aplicacions"
Autor: Dr. Frank Güell. Universitat de Barcelona

Dia: Dmecres, 04 d'abril de 2018
Hora i Lloc: a les 10:30, Sala 331 del DEEEA.

Conferència a càrrec del Dr. Adnane Abdelghani

Títol: "Sensors and New ideas of Start-Up"
Autor: Dr. Adnane Abdelghani. Institut National des Sciences Appliquées et Technologie I la Univeristat de Carthage a Tunisia

Dia: Dijous, 22 de febrer de 2018
Hora i Lloc: a les 11:00, Sala 331 del DEEEA.

Conferència a càrrec del Dr. Muhammad Mustafa Hussain

Títol: "Electronics for All"
Autor: Dr. Muhammad Mustafa Hussain Computer Electrical Mathematical Science and Engineering Division. King Abdullah University of Science and Technology (KAUST).
Dia: Dimecres, 31 de gener de 2018
Hora i Lloc: a les 12:00, Sala 331 del DEEEA.

Synopsis anb bio

Conferència a càrrec del Dr. Liam McDonnell

Títol: "MS imaging and cancer metabolomics: imaging metabolites, metabolic pathways and metabolite turnover"
Autor: Dr. Liam McDonnell. Fondazine Pisana per la Scienza, Pisa
Dia: Divendres, 12 de gener de 2018
Hora i Lloc: a les 9:30, Sala de Graus de l'ETSE.

Conferència a càrrec del Dr. Leonardo P. Sampaio

Títol: "Applications of power electronics in PV systems"
Autor: Dr. Leonardo P. Sampaio. Universidad Federal de Tecnología de Brasil.
Dia: Dimarts, 12 de desembre de 2017

Mes anterior Maig 2018 Proper mes